گاهنامه عکاسی

آلبوم عکاسی آماتوری

گاهنامه عکاسی

آلبوم عکاسی آماتوری

میوه عجیب

اگه گفتید این میوه کدام درختی است؟جایزه داره! 

نظرات 3 + ارسال نظر
عبدالله پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ب.ظ http://shemiran.blogfa.com/

گلابیه یا کدو؟
راستی چه خبر از اصفهان؟ اینجا که خیلی هوا کثیفه, شنیدم شهرداری اصفهان از تهرانی ها خواستن به شهرتون نیان!
در هر صورت ارادتمندیم

دود عجیبی واقعا هوای اصفهان رو پوشونده سعی می کنم عکسهای دیدنی (البته تاسف بار) تو وبلاگ بزارم.
این میوه نه کدو نه گلابی است!
جالبه که درخته!

قندیل یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ http://ghandil.blogsky.com

ازگیل نیست ؟!!!

تقریبا ۳۰ سانتیمتر طولشه!

امین قاضی زاده یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ب.ظ http://aminphotographer.blogsky.com

سلام دوست عزیز ممنون از اینکه سایت منو بازدید کردید
خدا رو شکر خدا به من توانایی رو داده تا بتونم با هنری که دارم شهرم و از همه مهمتر کشورم رو به دیگران معرفی کنم.
آره حق با شماست شهر ما جون میده واسه عکاسی البته تجهیزات هم میخواد
این عکسی که شما گفتید و اون سد بود مشخصاتشو در زیر واستون قرار میدم

روستای خرو : روستای ییلاقی خرو در 24 کیلومتری طبس بسیار بسیار زیبا با آب و هوایی متفاوت در شهر کویری طبس دارای چشمه های آب گرم و سرد و حمام مرتضی علی و بالاتر از این حمام به طاق تاریخی شاه عباسی برخورد میکنید که عکسشو توو وبلاگم گذاشتم قدمتش به حدود بیش از ۷۵۰سال تخمین زدن و یکی از آثار باستانی نادر در ایران است
اگه اطلاعات بیشتری خواستید واسم میل بزنید تا بهتون برسونم
مرسی
راستی من شما رو لینک میکنم خوشحال میشم آدرس منم لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد