گاهنامه عکاسی

آلبوم عکاسی آماتوری

گاهنامه عکاسی

آلبوم عکاسی آماتوری

باغ فین-تزیینات

نقاشی های زیبایی طاق چشمه که اتفاقا و دقیقا روی یکی از چشمه های باغ ساخته شده

 

گل و مرغ

این  تصویر و گل و مرغ زیبا مربوط به یکی از تزیینات ساختمان باغ فین کاشان است 

یک سوال اساسی

الان نزدیک یک سال و نیم میشه که این وبلاگ رو ایجاد کردم . عکسهای جالبی که از این ور و اون ور گرفته بودم رو برای دیدن بقیه گذاشتم 

تا حالا یعنی بهمن ۹۰ نزدیک چهارده هزار بازدید کننده داشتم اما تعداد نظراتی که گذاشتن به تعداد انگشتهای دست هم نمی رسه 

اول با خودم فکر کردم لابد عکسهام جالب نیست اما بعد دیدم تعداد بازدیدش خوبه . پس احتمالا اندیشیدم که اشکال کار کجاست (چون دونستن نظر بقیه برای بهبود کار لابد مهمه)  به این نتایج رسیدم: 

۱- آمار زیاد بازدید حاصل کار موتور جستجوهاست که کاربرها رو اینجا میفرسته 

۲- اکثرا آدمها دوست دارند ببینند تا حرف بزنند 

۳- عکسها اونقد عالین که دیگه جای بحثی نمونده!؟ 

۴- اگه تو یه موتور جستچو دنبال عکسی باشی وقتی پیداش کردی ذخیره اش می کنی و تمام 

۵- شما بگید (لطفا) 

چشمه های باغ فین

روی یکی دیگه از چشمه های باغ فین طاق چشمه ای ساخته شده که نقاشی های فوق العاده زیبایی دارد. 

البته این نقاشی ها بازسازی شده جون دفعه قبلی که چندسال پیش دیده بودم خیلی از بین رفته بود اما الان خیلی زیبا و چشمگیر بود 

واقعا توی گرمای تابستان کاشان خنکی زیر این طاق و جریان آب چشمه لطف فوق العاده ای داره  

 

 

 

نقاشی یکی از گوشه ها