گاهنامه عکاسی

آلبوم عکاسی آماتوری

گاهنامه عکاسی

آلبوم عکاسی آماتوری

خیابان شب

عکاسی با سرعت پایین دیافراگم که باعث میشه اشیاء متحرک ردی از خودشون تو عکس جابزارن یکی از علاقه مندی های منه   

البته برای این نوع عکس حتما سه پایه با خودتون ببرین

مخصوصا در شب : 

لحظه خداحافظی با حرم امام هشتم از فراز آسمان مشهد

>>>>> تولد حضرت فاطمه معصومه (سلام اله علیها) مبارک <<<<<< 

>>>>> روز دختر به همه دخترها مبارک <<<<<<

 

 در این عکس توسعه های فراوان اطراف حرم و صحن عتیق مشهود است
هر کس به طریقی عرض ارادت می کند من هم با نمایش عکس آسمانی از آستان آسمانی 

توضیح-  

وقتی با زوم زیاد از پنجره کوچک هواپیما عکس می گیری آن هم از ردیف وسط که نشسته ای
چیزی جز آسمان و زمین بیرون در کادر دوربینت نمی بینی اما
دختر نشسته در کنار پنجره خیال می کند که او را هدف گرفته ای و چپ چپ نگاهت می کند
 

اسب و 22 بهمن 2

 اسب و 22 بهمن
توضیح
وقتی مجموعه ای از عکسهای آن روز 22 بهمن را گرفتم و آماده رفتن بودم ، ناگهان
برادران بسیجی آمدند سراغم که عکاسی می کنی مجوز داری؟
گفتم از کجا
گفتند کارت خبرنگاری داری؟
گفتم برای چی
خلاصه تا آمدم به خودم بجنبم دیدم گرفتار شده ام و یکی دو ساعت وقت و
در نهایت ضبط کارت حافظه دوربین توسط برادر ارجمند
فکر کرده بودند مثلا جاس.وس فلان کشور همینطور می آید صاف جلوی نیروی انتظامی و بسیج از مردم معمولی که آمده اند راهپیمایی 22 بهمن عکلاسی کند آنهم بدون مجوز (آخرش هم بهم نگفتند از کجا باید مجوز می گرفتم)  

این شد که دیگر در مناسبت ها که مردم حضور پر رنگ دارند عکاسی نکنم
بی خیال شرکت در مسابقه عکاسی 22 بهمن

ایرباس A310 هنوز در ایران می پرد

ایرباس A310 از 1985 میلادی تا کنون 

به لطف تعمیر و نگهدار مستمر هنوز در آسمان ایران پرواز می کند


اسب و 22 بهمن

واقعا هرچه فکر کردم علت آوردن اسب بیچاره در شلوغی راهپیمایی 22 بهمن رو نفهمیدم 

تازه اگه بدونید چه آموزشهای سختی به حیوان بیچاره می دهند تا از جمعیت و شلوغی آدمها نترسه!