گاهنامه عکاسی

آلبوم عکاسی آماتوری

گاهنامه عکاسی

آلبوم عکاسی آماتوری

شیراز - نمایشگاه صنایع دستی

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوشگلی داری.عکسهای هم که گرفتی واقعا زیباست
موفق باشید

ممنونم از حسن نظرت
کاش نظر دقیقتری می دادی
ولی باز هم ممنون

Haamed چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ http://www.haamed.blogsky.com

درود بر شما و سپاس از اینکه به من سر زدید.
وبلاگ من تقریبا دو سال و خورده ای هست که ساخته شده.در ابتدا کامنت گذاری غیرفعال بود تا اینکه باز گذاشتم اونو.منم دوستانی دارم که نه همیشه به من سر میزنن و منم به اونها سر میزنم.گاهی پستها هیچ کامنتی نداره و گاهی پن شش تا.برخی رو باید پاک کرد (به خواست نویسنده اون) و برخی رو فقط باید خوند.
از نوشتن بیشتر برای خالی کردن خودم استفاده میکنم تا اینکه منتشر باشم کسی کامنت بگذاره.اگر کسی هم نظر داد که چه بهتر.
مرسی از شما.عکاسی رو دوست دارم و گاهی سوژه های خوبی پیش روی من قرار میگیره ولی دوربین ندارم

ابوعدنان چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ http://abooadnan.blogsky.com

عکسهای جالبی هستند من هم عاشق عکاسی هستم

مینو دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام
عکس های قشنگی می گیرید
عکاسی رو در حد عکس گرفتن با گوشیم می شناسم پس نمی تونم نظر کارشناسی بدم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد