گاهنامه عکاسی

آلبوم عکاسی آماتوری

گاهنامه عکاسی

آلبوم عکاسی آماتوری

درد دل پایانی

مساله این است بازدید کننده داشتن یا نداشتن

این سوال برای من مطرح است که چگونه وبلاگ هایی بیشترین بازدید و درج نظر را داشته اند.


به نظرم می رسد که وبلاگ هایی که سرشار از درد دل و مخصوصا درج خاطرات است نظرات زیادی را به خود جلب می کند

دوست داشتم با درج عکس های زیبا از جاهایی که رفته ام و یا صحنه های دیدنی که در اطرافم دیده ام دیگران را نیز سهیم کنم

چند ماهی کاملا دنباله دار به بارگذاری عکس در وبلاگ ادامه دادم ولی با وجود بازدید زیاد ، حجم نظرات به شدت کم بود

تا اینکه بالاخره دلسرد شدم !


حالا اما با دیدن سابقه تصاویر بارگذاری شده برایم خیلی خاطره انگیز است.

کاشکی کسی این یادداشت را ببیند و نظر راهگشایی بدهد.


رحم اله من قرء الفاتحه مع الصلوات

نظرات 9 + ارسال نظر
mehran دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ب.ظ http://www.mashinsavar.ir

سلام !
خوبی ؟!
ببین واسه بیشتر شدن بازدید باید تلاش کنی ! بازدید وبلاگ یا سایت چیزی نیست که الکی بالا بره و بستگی داره بازدید بالا از نظر تو چقدر باشه !!!؟
اگه روزی 1000 تا حداق بازدیدکننده داشته باشی اون موقع تازه آمار بازدیدت خوبه !
کسی هم که وبلاگ یا سایتی با آمار بازدید بالا داشته باشه راحت میتونه کسب درامد کنه و ....
ولی واسه شما که همچین وبلاگی دارین و شخصی کار میکنین پیشنهاد میدم دنبال تبادل لینک با وبلاگ ها باشین .
حالا یا توی همین بلاگ اسکای یا بلاگفا و با وبلاگ هایی که مثل خودتون هستن و شخصی و خاطرات خودشون و ازین جور چیزا هستن . تبادل لینک باعث میشه بازدیدکننده هایی ثابتی پیدا کنین و با هربار گذاشتن مطلب جدید و خبر دادن بهشون ازشون بخواین بیان و مطلبتونو ببینن و نظر خودشونو بزارن براتون . و همینطور وقتی لینک وب شما توی مثلا 100 تا وبلاگ دیگه باشه اگه هرکدوم از این وبلاگ ها حداق روزی 10 تا بازدیدکننده داشته باشن روزانه 1000 نفر آدم چشمشون به لینک وب شما میفته و اینجوری بازدیدکننده هاتو + نظراتون زیاد میشه .
چون مطالب وبلاگ شما شخصی هست نباید منتظر باشین خود به خودی آمارتون بالا بره چو بالا رفتن آمار از طریق ورودی های گوگل هست .
مثلا کسی توی گوگل که نمیاد سرچ کنه پرتقال خیس ؟
خب اگه کمکی خواستین من در خدمتم . موفق باشین
www.mashinsavar.ir

mehran دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ب.ظ http://www.mashinsavar.ir

دوربینتم که Canon PowerShot SX110 IS

چی کار کنیم دیگه!
وسع مون همین قدر می رسه دیگه

دلطلب چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ب.ظ http://aghaghi.blog.ir

سلام
به نظرم برای پشتیبانی وبلاگتون از پشتیبانهای مشهورتر مثل بلاگ فا استفاده کنید...
نظر گذاشتن ولینک کردن وبلاگ های دیگران بسیارموثر است...
سعی کنید از عکس های عمومی تر که برای اکثریت جذابیت دارند استفاده کنید...
استفاده از جملات احساسی و دلنشین ولو با استفاده از نوشته های دیگران به جذابیت کار شما اضافه می کند..
و از همه مهم تر اصل نیت است که به نظرم اگر کار برای خدا باشد مطمئنن کار بیشتر به چشم می آید..
عکاساتون همواره پایدار...
علی علی

خیلی ممنونم از اینکه برای راهنمایی وقت گذاشتی
پس دوم اینکه باید از بلاگ اسکای کوچ کنم
و اول اینکه ...
کار باید برای خدا باشه
ممنون

Mehran یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.mashinsavar.ir


سلام
کجا کوچ کنی !!!!؟؟؟
بلاگفا خیلی سادس و اصلا هم بدرد نمیخوره ! هیچ امکاناتی نداره.
خیلی محدوده و کلا بیخیال شو من خیلی گشتم به نظرم همین بلاگ اسکای از همه سیستم های دیگه بهتر و دائمی تره
توی بلاگفا یه کد هم نمیتونی بزاری کد تبلیغ یا هرچی خلاصه خیلی بده

مهدی یکشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام؛ آخیییی .... دلم سوزیـــــــد!
زیادی غم انگیز بود
یه چیزی به ذهنم رسید: ......
یه سر به "نگارخانه ایرانی" بزنید
www.negarkhaneh.ir
البته فکر کنم اسباب کشی کردن خیلی سخت یاشه
ولی احتمالش هست که موثر باشه
.
.
.
راستی پنج اخ فراموش نشه! در انتظار لحظه وصلیم...!

سعی کنید موفق باشید
یاعلی

امیرحسین*شهر بهشت دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:53 ب.ظ http://shahrebehesht8.blogfa.com

سلام دوست عزیز
منم به عکاسی خیلی علاقه مندم و از عکس هام در وبلاگم استفاده میکنم ولی بیشتر مطالب از جاهای دیگه پیدا میکنم و با کمی تغییرات و رعایت قانون کپی رایت میزارم.
همین دلیل باعث شده که بازدیدم کمی افزایش پیدا کنه
ولی منم به زودی مجبورم وبلاگ و رها کنم و برم دنبال کار و زندگیم...

به منم سر بزن تا بگم عکسهای خودم کجاست.
منتظرم ...

امیرحسین*شهر بهشت جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:58 ب.ظ http://shahrebehesht8.blogfa.com

سلام
خواهش میکنم حسین آقا
منم از شما ممنونم که بهم سرزدی
خیلی خوشحال شدم
من همیشه سعی کردم و سعی میکنم بازدید کننده وبلاگم و راضی نگه دارم
سعی میکنم به همه نظرات جواب بدم

این که گفتم قراره به زودی برم ، شاید به طور کلی نباشه و فعالیتم فقط محدود میشه ، البته همینطور که شما هم اشاره کردی برام معنی خوبی داره

امیدوارم هرجا که هستی موفق باشی

یا عـــلــــــــــــــــی...

دلطلب سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:47 ق.ظ http://aghaghi.blog.ir/

سلام
ممنون از حضورتون
پیشنهاد میکنم در سایت افسران جوان جنگ نرم ثبت نام کنید

هما شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:48 ب.ظ http://homa-lia.blogsky.com/

توی شروع هر کاری باید تحمل داشت و صبور بود!
به شما میگم که خودمم یادم بمونه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد